Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Educational Researcher (ER)


Référence :  Vol.43, n°5, juin/juillet 2014

 
  • Teachers Choosing Rich Tasks: The Moderating Impact of Technology on Student Learning, Enjoyment, and Preparation, Peter Aubusson, Paul Burke, Sandy Schuck, Matthew Kearney, and Bart Frischknecht
  • Intended and Unintended Effects of State-Mandated High School Science and Mathematics Course Graduation Requirements on Educational Attainment, Andrew D. Plunk, William F. Tate, Laura J. Bierut, and Richard A. Grucza
  • Evidence-Based Practices in a Changing World: Reconsidering the Counterfactual in Education Research, Christopher J. Lemons, Douglas Fuchs, Jennifer K. Gilbert, and Lynn S. Fuchs
  • Common Structural Design Features of Rubrics May Represent a Threat to Validity, Stephen Mark Humphry and Sandra Allison Heldsinger


Informations complémentaires :
  http://edr.sagepub.com/.../5?etoc