Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Cambridge Journal of Education


Référence :  Vol. 34, n° 2, juin 2004

Thème :  Education, multimedia and research

 
  • 'Seeing through different eyes': exploring the value of participative research using images in schools, Ian Kaplan, Andy Howes
  • Video perspectivity meets wild and crazy teens: a design ethnography, Ricki Goldman
  • Seeing is believing: using videopapers to transform teachers' professional knowledge and practice, Federica Olivero, Peter John, Rosamund Sutherland
  • Video diary: a method for exploring learning dispositions, Andrew Noyes
  • Making links: on situating a new web site, Sarah Pink
  • Cultural and pedagogical implications of a global e-learning programme, Michelle Selinger
  • Designing multimedia: seven discourses, John Hedberg

    Informations complémentaires :
      http://www.ingentaconnect.com/.../00000002;jsessionid=2126lq2oj93p4.victoria