Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol.50, n°10, décembre 2013

 
  • Desiring a career in STEM-related fields: How middle school girls articulate and negotiate identities-in-practice in science, Edna Tan, Angela Calabrese Barton, Hosun Kang and Tara O'Neill
  • Presenting theoretical ideas prior to inquiry activities fosters theory-level knowledge, Christof Wecker, Alexander Rachel, Eva Heran-Dörr, Christine Waltner, Hartmut Wiesner and Frank Fischer
  • Argumentation and participation patterns in general chemistry peer-led sessions, Ushiri Kulatunga, Richard S. Moog and Jennifer E. Lewis
  • Exploring high school biology students' engagement with more and less epistemologically considerate texts, Matthew Kloser


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc