Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 30, n°4, août 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Are standards rising in English primary schools?, Peter Tymms
  • 'My mum would be as pleased as punch if I actually went, but my dad seems a bit more particular about it': paternal involvement in young people's higher education choices, Rachel Brooks
  • Primary pupils' experiences of different types of grouping in school, Susan Hallam, Judith Ireson, Jane Davies
  • Time for ethnography, Bob Jeffrey and Geoff Troman
  • The researcher/interviewer in intercultural context: a social intruder !, Saeeda Shah
  • What kind of creature is a design experiment ?, Stephen Gorard, Karen Roberts, Chris Taylor

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../issue.asp?wasp=m1b67mwgmjdruh64qwtm&referrer=parent&backto=journal,1,26;linkingpublicationresults,1:104378,1


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation