Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Technology (BJET)


Référence :  Vol.35, n°4, juillet 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Strategies for accommodating individuals' styles and preferences in flexible learning programmes, Eugene Sadler-Smith, Peter J. Smith
  • Non-linear instructional design model: eternal, synergistic design and development, Caroline Crawford
  • Recognising and promoting collaboration in an online asynchronous discussion, Elizabeth Murphy
  • Assessing applications for collaboration: from collaboratively usable applications to collaborative technology, Lasse Lipponen, Jiri Lallimo
  • Learning productivity: a case analysis of the 'e-BOSNO' course for manager teams, Koos Winnips, Betty Collis
  • Information and communication technology (ICT) in secondary schools: the role of the computer coordinator, Kwok-Wing, LaiKeryn Pratt
  • Developing critical thinking skills in computer-aided extended reading classes, Nuraihan Mat Daud, Zamnah Husin
  • Interacting with layered dynamic media-some educational aspects of MPEG-4, Peter Whalley
  • Using WebCT to teach courses online, Michael C. W. Yip
  • Development of implementation profile instrument, Daniel W. Surry, David C. Ensminger

    Informations complémentaires :
      http://www.blackwellpublishing.com/issue.asp?ref=0007-1013&vid=35&iid=4&oc=&s=&site=1


    catégorie(s) :  contenu de l'éducation