Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Higher Education


Référence :  Vol. 48, n° 3, octobre 2004

Thème :  Articles variés

 
  • How do academics come to know? The structure and contestation of discipline-specific knowledge in a Design school, Alan F. Cliff, Rob Woodward
  • Becoming a mature student: How adult appplicants weigh the advantages and disadvantages of higher education, Michael Osborne, Andrew Marks*, Eileen Turner
  • A national study on midlevel leaders in higher education: The unsung professionals in the academy, Vicki J. Rosser
  • Contesting discourses in higher education curriculum restructuring in South Africa, Paula Ensor
  • Gender analysis of student enrolment in Nigerian universities, Kola Adeyemi, Nelson Akpotu
  • Challenging hierarchies: The impact of e-learning, Norah Jones*, John O'Shea

    Informations complémentaires :
      http://www.kluweronline.com/.../current