Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE)


Référence :  Vol. 17, n° 3, mai/juin 2004

Thème :  Articles variés

 
  • In other words: queer voices/dissident subjectivities impelling social change, Grace P. André, Hill J. Robert, Johnson W. Corey, Lewis B. Jamie
  • Generating grounded theory of/for educational practice: the journey of three epistemorphs, Maria Piantanida, Cynthia A. Tananis, Robin E. Grubs
  • Gay rights and school policy: a case study in community factors that facilitate or impede educational change, Macgillivray K. Ian
  • Theft and ethics in life portrayal: Lolly--the final story, Peter Clough
  • Immigrant teachers: stories of self and place, Freema Elbaz-Luwisch
  • Latino households and schooling: economic and sociocultural factors affecting students' learning and academic performance, Javier Tapia
  • Future aspirations of urban adolescents: a person-in-context model, Selcuk R. Sirin, Matthew A. Diemer, Lisa R. Jackson, Lisa Gonsalves, Angela Howell

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../issue.asp?wasp=16ut607qwk1xuwf8lhw3&referrer=parent&backto=journal,1,41;linkingpublicationresults,1:100667,1