Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol.50, n°2, février 2013

 
  • Emotional arousal of beginning physics teachers during extended experimental investigations, Stephen M. Ritchie, Kenneth Tobin, Maryam Sandhu, Satwant Sandhu, Senka Henderson and Wolff-Michael Roth
  • Towards a learning progression of energy, Knut Neumann, Tobias Viering, William J. Boone and Hans E. Fischer
  • Assessing students' understanding of inquiry: What do prospective science teachers notice?, Vicente Talanquer, Debra Tomanek and Ingrid Novodvorsky
  • Exploring young students' collaborative argumentation within a socioscientific issue, Maria Evagorou and Jonathan Osborne
  • Culture bound: Science, teaching and research, George W. Noblit


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc