Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  vol.41, n°6, août 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Launch of Early View, Deborah J. Pogson
  • Factors mediating the effect of gender on ninth-grade Turkish students' misconceptions concerning electric circuits, Selen Sencar, Ali Eryilmaz
  • Undergraduate students' understanding of falling bodies in idealized and real-world situations, M. Veronica Cahyadi, Philip H. Butler
  • Queering high school biology textbooks, Vicky L. Snyder, Francis S. Broadway
  • Can middle-school science textbooks help students learn important ideas? Findings from project 2061's curriculum evaluation study: Life science, Luli Stern, Jo Ellen Roseman
  • Learning to teach physics through inquiry: The lived experience of a graduate teaching assistant, Mark J. Volkmann, Marta Zgagacz

    Informations complémentaires :
      http://www3.interscience.wiley.com/.../31817