Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Science Education


Référence :  Vol.96, n°6, novembre 2012

 
  • “Balancing acts'': Elementary school girls' negotiations of femininity, achievement, and science, Louise Archer, Jennifer DeWitt, Jonathan Osborne, Justin Dillon, Beatrice Willis and Billy Wong
  • Student empowerment in an environmental science classroom: Toward a framework for social justice science education, Alexandra Schindel Dimick
  • A multilevel study on trends in Malaysian secondary school students' science achievement and associated school and student predictors, Ebrahim Mohammadpour
  • Evidence for family engagement in scientific reasoning at interactive animal exhibits, James Kisiel, Shawn Rowe, Melanie Ani Vartabedian and Charles Kopczak
  • Understanding the codevelopment of modeling practice and ecological knowledge, Eve Manz
  • Shaping self-regulation in science teachers' professional growth: Inquiry skills, Tova Michalsky


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc


catégorie(s) :  théorie de l'éducation