Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.34, n°12, août 2012

 
  • First Experiences with Reading Primary Literature by Undergraduate Life Science Students, Edwin van Lacum, Miriam Ossevoort, Hendrik Buikema & Martin Goedhart
  • Identification, Interpretation—Evaluation, Response: An alternative framework for analyzing teacher discourse in science, Loucas T. Louca, Zacharias C. Zacharia & Dora Tzialli
  • In Pursuit of Consensus: Disagreement and legitimization during small-group argumentation, Leema K. Berland & Victor R. Lee
  • Influencing Intended Teaching Practice: Exploring pre-service teachers’ perceptions of science teaching resources, Grant Cooper, John Kenny & Sharon Fraser
  • Investigating Socioscientific Issues via Scientific Habits of Mind: Development and validation of the Scientific Habits of Mind Survey, Muammer Çalik & Richard Kevin Coll
  • Preservice Elementary Teachers' Evaluations of Elementary Students' Scientific Models: An aspect of pedagogical content knowledge for scientific modeling, Michele M. Nelson & Elizabeth A. Davis


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../12?ai=17b&ui=1053l&af=H