Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 49, n°1, janvier 2012

 
  • Third grade African American students' views of the nature of science, Leon Walls
  • Measuring instructional practice in science using classroom artifacts: lessons learned from two validation studies, José Felipe Martínez, Hilda Borko and Brian M. Stecher
  • Framing for scientific argumentation, leema K. Berland and David Hammer
  • Feeling of certainty: Uncovering a missing link between knowledge and acceptance of evolution, Minsu Ha, David L. Haury and Ross H. Nehm
  • The politics of teaching evolution, science education standards, and Being a creationist, David E. Long


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc?systemMessage=Wiley+Online+Library+will+be+unavailable+17+Dec+from+10-13+GMT+for+IT+maintenance.