Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°13, août 2011

 
  • Grade 12 French Students’ use of a Thermodynamic Model for Predicting the Direction of Incomplete Chemical Changes, Isabelle Kermen & Martine Méheut
  • Students’ Multimodal Construction of the Work–Energy Concept, Kok‐Sing Tang, Seng Chee Tan & Jennifer Yeo
  • Science Communication in Teacher Personal Pronouns, Alandeom W. Oliveira
  • Culturally Equipped for Socio‐Scientific Issues? A comparative study on how teachers and students in mono‐ and multiethnic schools handle work with complex issues, Malin Ideland, Claes Malmberg & Mikael Winberg
  • Engineering Design and Conceptual Change in Science: Addressing thermal energy and heat transfer in eighth grade, Christine Schnittka & Randy Bell


Informations complémentaires :
  http://www.tandfonline.com/.../13