Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.33, n°11, août bis

 
  • The Impact of Field Trips and Family Involvement on Mental Models of the Desert Environment, Eugene Judson
  • Elementary Teachers' Comprehension of Flooding through Inquiry-based Professional Development and Use of Self-regulation Strategies, Elizabeth B. Lewis; Katrien J. van der Hoeven Kraft; Nievita Bueno Watts; Dale R. Baker; Meredith J. Wilson; Michael Lang
  • The Effect of Flemish Eco-Schools on Student Environmental Knowledge, Attitudes, and Affect, Jelle Boeve-de Pauw; Peter Van Petegem
  • Evaluation of a Design Principle for Fostering Students' Epistemological Views on Models and Modelling Using Authentic Practices as Contexts for Learning in Chemistry Education, Gjalt T. Prins; Astrid M. W. Bulte; Albert Pilot
  • Metaphorical Roots of Beliefs about Teaching and Learning Science and their Modifications in the Standard-Based Science Teacher Preparation Programme, Khajornsak Buaraphan


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g938696207~tab=toc