Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°10, août 2011

 
  • The Student Actions Coding Sheet (SACS): An instrument for illuminating the shifts toward student-centered science classrooms, Ibrahim Erdogan; Todd Campbell; Nor Hashidah Abd-Hamid
  • What is Technology? Investigating Student Conceptions about the Nature of Technology, Nicole DiGironimo
  • Equity in Science at South African Schools: A pious platitude or an achievable goal?, Umesh Dewnarain Ramnarain
  • Evaluating Instrument Quality in Science Education: Rasch-based analyses of a Nature of Science test, Irene Neumann; Knut Neumann; Ross Nehm
  • Classroom Implementation of Context-based Chemistry Education by Teachers: The relation between experiences of teachers and the design of materials, Martin Anton Jozef Vos; Ruurd Taconis; Wim M. G. Jochems; Albert Pilot
  • Heuristic Reasoning in Chemistry: Making decisions about acid strength, LaKeisha McClary; Vicente Talanquer


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g938277410