Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°4, avril 2011

 
  • Rethinking Difficulties of Teaching Inquiry-Based Practical Work: Stories from elementary pre-service teachers, Mijung Kim; Aik-Ling Tan
  • Promoting Knowledge Creation Discourse in an Asian Primary Five Classroom: Results from an inquiry into life cycles, Jan van Aalst; Mya Sioux Truong
  • Analysis of the Educational Potential of a Science Museum Learning Environment: Visitors' experience with and understanding of an immersion exhibit, Marianne Foss Mortensen
  • Linking Physical and Numerical Modelling in Hydrogeology using Sand Tank Experiments and COMSOL Multiphysics, Kamini Singha; Steven P. Loheide II
  • Perceptions of the Nature and 'Goodness' of Argument among College Students, Science Teachers, and Scientists, Issam Abi-El-Mona; Fouad Abd-El-Khalick


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g934352170