Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°8, juin 2011

 
  • Perceptions and Practices: Biology graduate teaching assistants' framing of a controversial socioscientific issue, Grant Gardner; Gail Jones
  • Improving Students' Revision of Physics Concepts through ICT-Based Co-construction and Prescriptive Tutoring, Benson Soong; Neil Mercer
  • Learning about Inheritance in an Out-of-School Setting, Anne Dairianathan; R. Subramaniam
  • What Teachers of Science Need to Know about Models: An overview, Phil Seok Oh; Sung Jin Oh
  • Climate Change and Morality: Students' perspectives on the individual and society, Li Sternäng; Cecilia Lundholm
  • Study of Turkish Preschool Teachers' Attitudes toward Science Teaching, Feyza T. Erden; Sema Sönmez


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g937781593