Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°7, juillet 2011

 
  • Enhancing Teachers' Application of Inquiry-Based Strategies Using a Constructivist Sociocultural Professional Development Model, Brenda Brand, Sandra Moore
  • Elementary Students' Laboratory Record Keeping During Scientific Inquiry, Merce Garcia-Mila, Christopher Andersen, Nubia Rojo
  • Student Perceptions of the Value of Physics Laboratories, Christopher Deacon, Allyson Hajek
  • Biology Professors' and Teachers' Positions Regarding Biological Evolution and Evolution Education in a Middle Eastern Society, Saouma BouJaoude, Anila Asghar, Jason Wiles, Lama Jaber, Diana Sarieddine, Brian Alters
  • An Investigation of Students' Personality Traits and Attitudes toward Science, Zuway-R. Hong, Huann-shyang Lin
  • Correction to: "Narrative Inquiry for Science Education: Teachers' repertoire-making in the case of environmental curriculum", Seyoung Hwang


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g937673400