Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Studies (BJES)


Référence :  Vol. 52, n°2, juin 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Learning or therapy? the demoralisation of education, Kathryn Ecclestone
  • Trajectories and tensions in the theory of information and communication technology in education, Patrick Dillon
  • Distributive justice and vocational education, John Halliday
  • voices of disaffected pupils: implications for policy and practice, Kathryn RileyJim Docking
  • What do teachers need to know about teaching? a critical examination of the occupational knowledge of teachers, Christopher Winch

    Informations complémentaires :
      http://www.blackwellpublishing.com/issue.asp?ref=0007-1005&vid=52&iid=2&oc=&s=&site=1


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation