Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°6, juin 2011

 
  • Contrasting Stories of Inclusion/Exclusion in the Chemistry Classroom, Maria de Fátima Cardoso Gomes; Eduardo F. Mortimer; Gregory J. Kelly
  • Discursive Reconstruction of the Scientific Story in a Teaching Sequence, Zeynab Badreddine; Christian Buty
  • Narrative Inquiry for Science Education: Teachers' repertoire-making in the case of environmental curriculum, Seyoung Hwang
  • Concept Development and Transfer in Context-Based Science Education, John K. Gilbert; Astrid M. W. Bulte; Albert Pilot
  • Collaboration and Peer Tutoring in Chemistry Laboratory Education, Ning Ding; Egbert G. Harskamp
  • Impact of Adaptive Materials on Teachers and their Students with Visual Impairments in Secondary Science and Mathematics Classes, Audrey C. Rule; Greg P. Stefanich; Robert M. Boody; Belinda Peiffer


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g936577027