Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Education and Information Technologies


Référence :  Vol. 16, n°2, juin 2011

 
  • Editorial vol 16, no 2: ICT and the handling of data, information and knowledge, Arthur Tatnall
  • Information handling and adaptive expertise, Mark Hellen
  • Knowledge articulation dialog increases online university science course outcomes, Kenneth Strang
  • Mining of Egyptian missions data for shaping new paradigms, Laila ElFangary
  • Using educational software to support collective thinking and test hypotheses in the computer science curriculum, Giorgos Panselinas, Vassilis Komis
  • The impact of the medium of instruction: The case of teaching and learning of computer programming, Wilfred Lau, Allan Yuen
  • Preservice teachers’ perspectives on the definition and assessment of creativity and the role of web design in developing creative potential, Pavlo Antonenko, Ann Thompson


Informations complémentaires :
  http://springerlink.com/.../