Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Technology (BJET)


Référence :  Vol. 42,n°2, mars 2011

 
  • A multivariate analysis of the effect of gender on computer anxiety among elementary school teachers, Ömer Faruk Ursavas, Timothy Teo
  • The assessment life cycle: A model for analysing institutional e-assessment development, Jane McNeil, Michaela Borg, Carmen Tomas
  • Hyperlink network analysis of the educational blog, Eric Zhi Feng Liu, Ru Chu Shih, Yuan Lung Tsai
  • Parents' perceptions of educational programmable bricks for kids, Han-Chuan Feng, Chun-Hung Lin, Eric Zhi-Feng Liu
  • A longitudinal analysis of the behavioural patterns in teachers using blogs for knowledge interactions, Huei-Tse Hou, Kuo-En Chang, Yao-Ting Sung
  • The effects of learning authenticity on the learning achievements in the online corporate training programme, Sun-Hee Park, Misun Kim, Daeyoul Yu


Informations complémentaires :
  http://www.wiley.com/.../journal.asp?ref=0007-1013


catégorie(s) :  contenu de l'éducation