Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 33, n°3, mars 2011

 
  • Enhancement of Metacognition Use and Awareness by Means of a Collaborative Intervention, Santiago Sandi-Urena; Melanie M. Cooper; Ron H. Stevens
  • Astronomical Concepts and Events Awareness for Young Children, Maria Kallery
  • High School Students’ Informal Reasoning Regarding a Socio-scientific Issue, with Relation to Scientific Epistemological Beliefs and Cognitive Structures, Ying-Tien Wu; Chin-Chung Tsai
  • Valuing Science: A Turkish–American comparison, Osman Titrek; William W. Cobern
  • Pre-service Teachers’ Subject Knowledge of and Attitudes about Radioactivity and Ionising Radiation, Nicholas Denys Colclough; Roger Lock; Allan Soares
  • Spanish Secondary School Students' Notions on the Causes and Consequences of Climate Change, Pilar Punter; Montserrat Ochando-Pardo; Javier Garcia


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g933557831