Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 30, n° 2, avril 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Something more to tell you: gay, lesbian or bisexual young people's experiences of secondary schooling, Ellis, Viv, High, Sue
  • 'School effectiveness': the problem of reductionism, Wrigley, Terry
  • Values education: the development and classroom use of an educational programme 1, Arweck, Elisabeth, Nesbitt, Eleanor
  • Constructing the ethos of tolerance and respect in an integrated school: the role of teachers, Donnelly, Caitlin
  • It's not which school but which set you're in that matters: the influence of ability grouping practices on student progress in mathematics 1, Wiliam, Dylan, Bartholomew, Hannah
  • Transformative approaches to student voice: theoretical underpinnings, recalcitrant realities, Fielding, Michael

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../journal.asp?wasp=9cgmxhtyypd9b6ykpee7&referrer=parent&backto=searchpublicationsresults,1,1;


    catégorie(s) :  théorie de l'éducation