Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE)


Référence :  Vol. 24, n°1, février 2011

 
  • Heteronarrative analysis: examining online photographic narratives Jodi Jan Kaufmann
  • Exploring online identity representation: a response to ‘heteronarrative analysis’, James W. Koschoreck
  • ‘How long was your poem?’ Social comparison among junior high school students, Michael Tholander
  • Feudalism and academia: UK academics' accounts of research culture, Christopher Holligan
  • Narrative inquiry into (re)imagining alternative schools: a case study of Kevin Gonzales, Jeong-Hee Kim
  • Teacher discourse, peer relations, significant disability: unraveling one friendship story, Srikala Naraian
  • Integrated, marginal, and resilient: race, class, and the diverse experiences of white first-generation college students, Jenny Marie Stuber


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g931826425