Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

European Journal of Teacher Education


Référence :  Vol. 34, n°1, février 2011

 
  • The lost promise of teacher professional development in England, V. Darleen Opfer, David Pedder
  • Collaborative continuing professional development (CPD) for teachers in Scotland: aspirations, opportunities and barriers, Aileen Kennedy
  • The problematic context of mentoring: evidence from an English language teaching department at a Turkish university, Aysun Yavuz
  • Enhancing teachers' counselling skills: student teachers' views on a teachers' education programme, Maro Doikou, Konstantina Diamandidou
  • Pre-service primary education teachers' changing attitudes towards teaching: a longitudinal study, Sukran Tok
  • Turkish elementary student teachers' epistemological beliefs and moral reasoning, Mustafa Sami Topcu


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g931911240