Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 32, n°16, novembre 2010

  A Multi-dimensional Cognitive Analysis of Undergraduate Physics Students' Understanding of Heat Conduction, Guo-Li Chiou, O. Roger Anderson Gauging Students' Untutored Ability in Argumentation about Experimental Data: A South African case study, Fred Lubben, Melanie Sadeck, Zena Scholtz, Martin Braund A Research Methodology for Studying What Makes Some Problems Difficult to Solve, Ozcan Gulacar, Herb Fynewever Learning Communities in Teacher Education: The impact of e-competence, Doris Elster Is There a Relationship between Brain Type, Sex and Motivation to Learn Science?, Albert Zeyer, Sarah Wolf High School Students Debate the Use of Embryonic Stem Cells: The influence of context on decision-making, Gregoire Molinatti, Yves Girault, Constance Hammond

Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g928679074


mot(s) clé(s) :  enseignement supérieur, sciences