Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 32, n°17, novembre 2010

 
  • What Undergraduates Misunderstand about Stem Cell Research, Kristy Lynn Halverson, Sharyn Freyermuth, Marcelle Siegel, Catharine Clark
  • Relational Analysis of College Science-Major Students' Epistemological Beliefs Toward Science and Conceptions of Learning Science, Jyh-Chong Liang, Chin-Chung Tsai
  • Modification of a School Programme in the Deutsches Museum to Enhance Students' Attitudes and Understanding, Olga Stavrova, Detlef Urhahne
  • The Use of Criteria in Argumentation and the Construction of Environmental Concepts: A university case study, Araitz Uskola, Gurutze Maguregi, Maria-Pilar Jimenez-Aleixandre
  • External Visual Representations in Science Learning: The case of relations among system components, Billie Eilam, Yael Poyas
  • Conceptual Resources in Self-developed Explanatory Models: The importance of integrating conscious and intuitive knowledge, Meng-Fei Cheng, David Brown


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g928676986


mot(s) clé(s) :  enseignement supérieur, sciences