Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Education and Information Technologies


Référence :  Vol. 15, n°4, décembre 2010

Thème :  Information systems curriculum

 
  • Special issue on information systems curriculum, Bill Davey
  • Using actor-network theory to understand the process of information systems curriculum innovation, Arthur Tatnall
  • Selecting software tools for IS/IT curricula, Kevin Parker
  • BLAKE: A language designed for Programming I, Ben Blake
  • Designing and implementing an undergraduate program in information systems security, Victor Ralevich, Dragana Martinovic
  • On the global knowledge components in an information security curriculum–a multidisciplinary perspective, Ju Long, Garry White
  • The combined effect of self-efficacy and academic integration on higher education students studying IT majors in Taiwan, Fumei Weng, France Cheong, Christopher Cheong


Informations complémentaires :
  http://www.springerlink.com/.../


mot(s) clé(s) :  technologie éducative