Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Technology (BJET)


Référence :  Vol. 41, n°5, septembre 2010

 
  • Encouraging formative peer review via social networking sites, Marie Bassford, Jonathan Ivins
  • e-Learning programs as loyalty investments for financial corporations, Spyridon Arvanitis
  • Integrating ICT into the teaching-learning process, Ana García-Valcarcel
  • Exploring perceptions of integrating tangible learning companions in learning English conversation, Shelley Shwu-Ching Young, Yi Hsuan Wang, Jyh-Shing Roger Jang
  • Implementing electronic speaking portfolios: perceptions of EFL students, Heng-Tsung Danny Huang, Shao-Ting Alan Hung
  • A case for using structural equation modelling (SEM) in educational technology research, Timothy Teo
  • Isfahan high schools teachers' utilization of ICT, Bibi Eshrat Zamani, Ahmad Reza, Naser Isfahani, Susan Shahbaz
  • Acceptance of the Internet by Iranian business management students, Bibi Eshrat Zamani, Rasoul Gholizadeh Shoghlabad
  • Facebook versus email, Terry Judd
  • Exploring the feasibility of an online contextualised animation-based questionnaire for educational survey, Yu-Ta Chien, Chun-Yen Chang


Informations complémentaires :
  http://onlinelibrary.wiley.com/.../issuetoc


mot(s) clé(s) :  technologie éducative

catégorie(s) :  contenu de l'éducation