Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 32, n°14, septembre 2010

 
  • Some Consequences of Prompting Novice Physics Students to Construct Force Diagrams, Andrew Heckler
  • Investigating the Influence of Motivational Factors on Conceptual Change in a Digital Learning Context Using the Dual-Situated Learning Model, Chung-Hsien Tseng, Hsiao-Lin Tuan, Chi-Chin Chin
  • An Example of Large-group Drama and Cross-year Peer Assessment for Teaching Science in Higher Education, Katherine Sloman, Richard Thompson
  • Geometrical Reasoning in Wave Situations: The case of light diffraction and coherent illumination optical imaging, Laurence Maurines
  • Science-Technology-Society or Technology-Society-Science? Insights from an Ancient Technology, Yeung Chung Lee
  • Students' Risk Perceptions of Nanotechnology Applications: Implications for science education, Grant Gardner, Gail Jones, Amy Taylor, Jennifer Forrester, Laura Robertson


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g925929620


mot(s) clé(s) :  sciences