Veille et analyses de l'ifé

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.32, n°11, juillet 2010

 
  • Confidence versus Performance as an Indicator of the Presence of Alternative Conceptions and Inadequate Problem-Solving Skills in Mechanics, Marietjie Potgieter, Esther Malatje, Estelle Gaigher, Elsie Venter
  • More from the Horse's Mouth: What scientists say about science as a social practice, Siu Ling Wong, Derek Hodson
  • Pathway Towards Fluency: Using 'disaggregate instruction' to promote science literacy, Bryan Brown, Kihyun Ryoo, Jamie Rodriguez
  • Quantitative Analysis of Science and Chemistry Textbooks for Indicators of Reform: A complementary perspective, Ajda Kahveci
  • Philosophical Approaches of Religious Jewish Science Teachers Toward the Teaching of 'Controversial' Topics in Science, Jeff Dodick, Aliza Dayan, Nir Orion


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=t713737283


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sciences