Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE)


Référence :  Vol.23, n°3, juin 2010

 
  • Two researchers reflect on navigating multiracial identities in the research situation, Erica Mohan ;Terah T. Venzant Chambers
  • Coping strategies of high school students with learning disabilities: a longitudinal qualitative study and grounded theory, Sara Givon ;Deborah Court
  • Reading the body: the rhetoric of sex, identity and discipline in girls’ education, Munira Moon Charania
  • A porous, morphing, and circulatory mode of self-other: decolonizing identity politics by engaging transnational reflexivity, Sharon Subreenduth ;Jeong-eun Rhee
  • Research on/as violence: reflections on injurious moments in research with friendship groups, Jenny Parkes
  • ‘I connected so well with it’: a teen mother talks about reading, Cynthia Miller Coffel


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g921409884


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation