Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Journal of Educational Technology (BJET)


Référence :  Vol. 41, n°2, mars 2010

 
  • A key step to understanding paradigm shifts in e-learning: towards context-aware ubiquitous learning, Gi-Zen Liu, Gwo-Jen Hwang
  • From printing to Internet, are we advancing in technological application to language learning?, Shesen Guo
  • Taiwanese junior high school students' mathematics attitudes and perceptions towards virtual manipulatives, Chun-Yi Lee, Ming-Puu Chen
  • Towards the effective use of web notes, Jennifer Rowley, Sally Sambrook
  • Applying lag sequential analysis to detect visual behavioural patterns of online learning activities, Huei-Tse Hou, Kuo En Chang, Yao Ting Sung


Informations complémentaires :
  http://www3.interscience.wiley.com/.../home


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, technologie éducative, travail collaboratif

catégorie(s) :  contenu de l'éducation