Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

European Journal of Teacher Education


Référence :  Vol. 33, n°1, février 2010

 
  • The development of student teachers' professional identity, Carl Lamote, Nadine Engels
  • Action research as a tool of professional development of advisers and teachers in Croatia, Tim Cain, Sanja Milovic
  • Teachers' views on the effectiveness of in-service courses on the new curriculum in Turkey, Sabiha Odabasi Cimer, Ilknur Cakir, Atilla Cimer
  • 'Teach as you preach': the effects of student-centred versus lecture-based teaching on student teachers' approaches to teaching, Katrien Struyven, Filip Dochy, Steven Janssens
  • Partnerships in pedagogy: refocusing of classroom lenses, David Spendlove, Andrew Howes, Geoffrey Wake
  • Attitudes of a sample of English, Maltese and German teachers towards media education, M. A. Lauri, J. Borg, T. Gunnel, R. Gillum


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g918781152~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  formation des enseignants