Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 32, n°3, février 2010

 
  • Collaborative Reflection through Dilemma Cases of Science Practical Work during Practicum, Hye-Gyoung Yoon, Mijung Kim
  • Improving Science and Mathematics Instruction: The SINUS Project as an example for reform as teacher professional development, Christian Ostermeier, Manfred Prenzel, Reinders Duit
  • Pseudo-science: A meaningful context for assessing nature of science, Ana Sofia Afonso, John Gilbert
  • Collaborative Inquiry Learning: Models, tools, and challenges, Thorsten Bell, Detlef Urhahne, Sascha Schanze, Rolf Ploetzner
  • Gender Stereotyping and Affective Attitudes Towards Science in Chinese Secondary School Students, Mingxin Liu, Weiping Hu, Shi Jiannong, Philip Adey
  • Knowledge about the Greenhouse Effect and the Effects of the Ozone Layer among Norwegian Pupils Finishing Compulsory Education in 1989, 1993, and 2005—What Now?, Pål J. Kirkeby Hansen
  • Learning Science in Informal Environments: People, Places, Pursuits, John Gilbert


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g918903004~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  genre, sciences