Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol. 19, n° 2, mars 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Politics of social partnerships: a framework for theorizing, Terri Seddon, Stephen Billett, Allie Clemans
  • The characteristics of the school organization and the constraints on market ideology in education: an institutional view, Izhar Oplatka
  • Modern apprenticeships in Scotland, Roy Canning and Iain Lang
  • Teaching university modules in sixth forms: the shifting boundaries of post-compulsory education?, David Hall and Harold Thomas
  • Ne'er the twain shall meet?: modernizing the teaching profession in Scotland and England, Ian Menter, Pat Mahony, Ian Hextall
  • Pupils, the forgotten partners in education action zones, Joan Whitehead and Nick Clough

    Informations complémentaires :
      http://taylorandfrancis.metapress.com/.../journal.asp?wasp=5f8jplrrlr556by3rpfm&referrer=parent&backto=searchpublicationsresults,1,2;