Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.32, n°2, janvier 2010

 
  • Students' Epistemological Awareness Concerning the Distinction between Science and Technology, Costas Constantinou, Rodothea Hadjilouca, Nicos Papadouris
  • Questions Students Ask: Bridging the gap between scientists and students in a research institute classroom, Bev France, Jacquie Bay
  • Modelling a Complex System: Using novice-expert analysis for developing an effective technology-enhanced learning environment, Hsin-Kai Wu
  • Role of the Teacher in Computer-supported Collaborative Inquiry Learning, Detlef Urhahne, Sascha Schanze, Thorsten Bell, Amie Mansfield, Jeff Holmes
  • Explaining the Unexplainable: Translated Scientific Explanations (TSE) in public physics lectures, Shulamit Kapon, Uri Ganiel, Bat Sheva Eylon
  • The Positive and Negative Effects of Science Concept Tests on Student Conceptual Understanding, -Yen Chang, Ting-Kuang Yeh, James Barufaldi


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g917654265~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sciences