Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol.53, n°5, octobre 2009

 
  • Academic Stress and Health: Exploring the Moderating Role of Personality Hardiness, Sigurd W. Hystad; Jarle Eid; Jon C. Laberg; Bjørn H. Johnsen; Paul T. Bartone
  • In Search of Quality in Finnish Pre-School Education, Anneli Niikko; Sari Havu-Nuutinen
  • Adult, Flexible Students’ Approaches to Studying in Higher Education, Wenche M. Rønning
  • Identity Transformation in Education for Sustainable Development: A Question of Location, Iann Lundegård; Per-Olof Wickman
  • The Role of Parental Support, Parental Monitoring, and Time Spent With Parents in Adolescent Academic Achievement in Iceland: A Structural Model of Gender Differences, Álfgeir Logi Kristjánsson; Inga Dóra Sigfúsdóttir
  • Questions, Instructions, and Modes of Listening in the Joint Production of Guided Action: A Study of Student–Teacher Collaboration in Handicraft Education, Anna Ekström; Oskar Lindwall; Roger Säljö


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g914676949~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation