Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Qualitative Studies in Education (QSE)


Référence :  Vol.22, n°5, septembre 2009

 
  • Unfolding possibilities through a decolonizing project: Indigenous knowledges and rural Japanese women, Kimine Mayuzumi
  • The story of leading mathematics teachers from teacher-trainees to key positions, Dorit Patkin, Dvora Gesser
  • 'Snapped': researching the sexual cultures of schools using visual methods, Louisa Allen
  • Student and teacher negotiations of racial identity in an Afro-Ecuadorian region, Ethan Allen Johnson
  • Validity as intended: 'bursting forth toward' bridling in phenomenological research, Mark Vagle
  • Seeing red: poetry and metaphor as responses to representational challenges in critical narrative research, Brenton Prosser


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g914008880~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation