Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.31, n°13, septembre 2009

 
  • Reliance to Independence: Approaches to learning in peer-led undergraduate science, technology, engineering, and mathematics workshops, Marina Micari, Gregory Light
  • Impacts of Multi-representational Instruction on High School Students' Conceptual Understandings of the Particulate Nature of Matter, Emine Adadan, Karen Irving, Kathy Trundle
  • School Innovation in Science: Improving science teaching and learning in Australian schools, Russell Tytler
  • Exploring Taiwanese High School Students' Perceptions of and Preferences for Teacher Authority in the Earth Science Classroom with Relation to their Attitudes and Achievement, Min-Hsien Lee, Chun-Yen Chang, Chin-Chung Tsaili>
  • Students' Perspectives of a Science Enrichment Programme: Out-of-school inquiry as access, April Lynn Luehmann


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~db=all~content=g913978395~tab=toc~order=page


mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sciences