Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

European Journal of Teacher Education


Référence :  Vol. 32, n°2, mai 2009

 
  • Northern Ireland beginning teachers' experiences of induction: the 'haves' and the 'have nots', Lesley Abbott; Anne Moran; Linda Clarke
  • Postgraduate Certificate in Education (PGCE) and student motivation, Dag Roness; Kari Smith
  • Teaching physics in junior high school: crossing the borders of fear, Roni Mualem; Bat-Sheva Eylon
  • Development and evaluation of a case-based digital learning tool about children's mathematical thinking for elementary school teachers (L-TEST), Sinan Olkun; Arif Altun; Deniz Deryakulu
  • Situated learning in the network society and the digitised school, Rune Krumsvik
  • Comprendre l'eacuteducation physique agrave partir de la comparaison: le cas de la France et de l' Espagne, Sylvain Ayme; Claude Ferrand; Nuacuteria Puig; et Eric Reynes


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=g909981886~db=all?jumptype=alert&alerttype=new_issue_alert,email


mot(s) clé(s) :  formation continue, formation des enseignants