Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol.53, n°1, février 2009

 
  • Scripted Collaboration and Group-Based Variations in a Higher Education CSCL Context, Raija Hamalainen, Maarit Arvaja
  • The General School System as a Universal or a Particular Institution and Its Role in the Formation of Social Capital, Tomas Englund
  • Towards a Better Quality and Comparability of Language Education in Finnish Polytechnics, Ritva Kantelinen, Anneli Airola
  • Re-Interpreting Teaching: A Divided Task in Self-Regulated Teaching Practices, I. Eriksson
  • Educational Evaluation in Scandinavian Countries: Converging or Diverging Practices?, Hanne Foss Hansen
  • The Norwegian Network of Health Promoting Schools: A Three-Year Follow-Up Study of Teacher Motivation, Participation and Perceived Outcomes, Hege Tjomsland, Anette Iversen, Bente Wold


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=g908870372~db=all


mot(s) clé(s) :  évaluation, recherche en éducation