Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 30, n°5, décembre 2008

 
  • Role of Epistemic Beliefs and Scientific Argumentation in Science Learning, E. Michael Nussbaum, Gale Sinatra, Anne Poliquin
  • Exploring the Structural Relationships between High School Students' Scientific Epistemological Views and their Utilization of Information Commitments toward Online Science Information, Chia-Ching Lin, Chin-Chung Tsai
  • Student Response Technology: Empirically grounded or just a gimmick?, Elizabeth Nagy-Shadman, Cynthia Desrochers
  • Integrating Reading into Middle School Science: What we did, found and learned, Zhihui Fang, Linda Lamme, Rose Pringle, Jennifer Patrick, Jennifer Sanders, Courtney Zmach, Sara Charbonnet, Melissa Henkel



mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sciences