Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Research in Science Teaching (JRST)


Référence :  Vol. 41, n°3, mars 2004

Thème :  Articles variés

 
  • Growing a garden without water: Graduate teaching assistants in introductory science laboratories at a doctoral/research university, Julie A. Luft, Josepha P. Kurdziel, Gillian H. Roehrig, Jessica Turner
  • Why educate little scientists? Examining the potential of practice-based scientific literacy, D. Kevin O'Neill, Joseph L. Polman
  • The role of discourse in group knowledge construction: A case study of engineering students, Julie M. Kittleson, Sherry A. Southerland
  • Implementation variation and fidelity in an inquiry science program: Analysis of GLOBE data reporting patterns, William R. Penuel, Barbara Means

    Informations complémentaires :
      http://www3.interscience.wiley.com/.../31817