Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol.30, n°14, novembre 2008

 
  • Teaching a Biotechnology Curriculum Based on Adapted Primary Literature, Hedda Falk, Gilat Brill, Anat Yarden
  • Selection of Authentic Modelling Practices as Contexts for Chemistry Education, Gjalt Prins, Astrid Bulte, Jan van Driel, Albert Pilot
  • Teacher Questioning and Interaction Patterns in Classrooms Facilitated with Differing Levels of Constructivist Teaching Practices, Ibrahim Erdogan, Todd Campbell
  • Exploring Conceptual Integration in Student Thinking: Evidence from a case study, Keith Taber
  • Does Practical Work Really Work? A study of the effectiveness of practical work as a teaching and learning method in school science, Ian Abrahams, Robin Millar



mot(s) clé(s) :  sciences, utilisation des recherches