Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Scandinavian Journal of Educational Research (SERJ)


Référence :  Vol. 52, n°5, novembre 2008

 
  • Effects of Reward on Self-regulation, Intrinsic Motivation and Creativity, Marcus Selart, Thomas Nordstrom, Bård Kuvaas, Kazuhisa Takemura
  • The Roles of a Primary School Teacher in the Information Society, Krista Uibu, Eve Kikas
  • University Teachers' Views on the Distressing Elements of Pedagogical Interaction, Aino-Maija Lahtinen
  • Inclusive Education Ideal at the Negotiating Table: Accounts of Educational Possibilities for Disabled Children Within Inter-Disciplinary Team Meetings, Tanja Vehkakoski
  • The Influence of Teachers in the Operation of Basic Schools in Iceland, Amalia Bjornsdottir, Borkur Hansen, Olafur Johannsson
  • The Intercultural Dimension in EFL-Teaching: A Study of Conceptions Among Finland-Swedish Comprehensive School Teachers, Eva Larzen-Ostermark


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=g903096343~db=all


mot(s) clé(s) :  enseignant, recherche en éducation