Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

Journal of Education Policy (JEP)


Référence :  Vol.23, n°4, juillet 2008

 
  • Teacher stories of collusion and transformation: a feminist pedagogical framework and meta-language for cultural gender justice, Amanda Keddie
  • The impact of term-time employment on higher education students' academic attainment and achievement, Claire Callender
  • Looking for a balance between internal and external evaluation of school quality: evaluation of the SVI model, Henk Blok, Peter Sleegers, Sjoerd Karsten
  • Leading schools to promote social inclusion: developing a conceptual framework for analysing research, policy and practice, Carlo Raffo, Helen Gunter
  • Developing governmentality: conduct3 and education policy, Donald Gillies
  • The gender agenda in primary teacher education in England: fifteen lost years?, Mike Younger, Molly Warrington


Informations complémentaires :
  http://www.informaworld.com/.../title~content=t713693402~db=all


mot(s) clé(s) :  formation des enseignants, genre, gestion d'établissement, recherche en éducation