Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

International Journal of Science Education (IJSE)


Référence :  Vol. 30, n°8, juin 2008

 
  • A Twin Study into the Genetic and Environmental Influences on Academic Performance in Science in nine-year-old Boys and Girls, Claire Haworth, Philip Dale, Robert Plomin
  • Conceptual Resources for Learning Science: Issues of transience and grain-size in cognition and cognitive structure, Keith Taber
  • Differences in the Scientific Epistemological Views of Undergraduate Students, Shiang-Yao Liu, Chin-Chung Tsai
  • Examining Changing Attitudes in Secondary School Science, Patrick Barmby, Per Kind, Karen Jones
  • Effects of Context on Students' Molecular-Level Ideas, Melonie Teichert, Lydia Tien, Seth Anthony, Dawn Rickey
  • Effectiveness of a Classroom Chemistry Demonstration using the Cognitive Conflict Strategy, Maree Baddock, Robert Bucat



mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sciences