Veille et analyses de l'ifé

Entre recherches et pratiques

   Vous êtes ici : Accueil » Numéros de revues » Rechercher des numéros en ligne » Détails du numéro

 
à propos de la revuesommaires des autres numéros
 

British Educational Research Journal (BERJ)


Référence :  Vol. 34, n°3, juin 2008

 
  • Motor skills, attention and academic achievements. An intervention study in school years 1-3, Ingegerd Ericsson
  • Role models, school improvement and the 'gender gap'—do men bring out the best in boys and women the best in girls?, Bruce Carrington, Peter Tymms, Christine Merrell
  • Academic identities under threat?, Sue Clegg
  • Dialogic or dialectic? The significance of ontological assumptions in research on educational dialogue, Rupert Wegerif
  • The impact of early reading interventions delivered by classroom assistants on attainment at the end of Year 2, Robert Savage, Sue Carless
  • Body pedagogies, P/policy, health and gender, John Evans, Emma Rich, Rachel Allwood, Brian Davies



mot(s) clé(s) :  recherche en éducation, sociologie de l'éducation

catégorie(s) :  théorie de l'éducation